Kennismaking stage

26 april 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

vandaag heb ik kennisgemaakt met mijn stage hier in alicante. Wij werden rond 10.15 uur opgehaald door Laura & haar man Eef. Hier hebben wij ook even kennis mee gemaakt, omdat wij Laura niet eerder hadden gezien omdat zij samen op vakantie waren geweest. Eenmaal aangekomen hier op stage, werden wij gelijk warm onthaald door een bewoonster van stage. Ze was erg vrolijk en noemde ons steeds guapa (betekenend knap).

Hierna maakte we kennis met de directrice van ons stage bedrijf. Ze was erg blij met onze komst en vertelde, dat als wij ergens mee zitten altijd bij haar terecht kunnen. We kregen van Dion (andere stagiaire die hier al 12 weken stage loopt) een rondleiding door het gebouw heen. Ook hier werden wij hartelijk welkom gegeten door de collega’s en bewoners.

Na de rondleiding hebben we nog het een en ander uitgelegd gekregen van Laura en hebben wij onze sleutels voor stage in ontvangst gekregen.

Nu kan vanaf morgen het echte leven weer gaan beginnen en mag ik gelijk beginnen met een ochtend dienst! Ik heb er veel zin in en ben erg benieuwd.

1. Els:
    26 april 2019
    Heel veel succes morgen met je eerste dienst💪En wat een mooie foto’s je hebt een mooi ruim appartement 👍
  2. Renate:
    27 april 2019
    Dames ik hoop dat de eerste werkdag ondanks de taalbarriere goed is gegaan,weer even je ritme pakken😘