Benidorm 15 juni

20 juni 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

zaterdag 15 juni ben ik samen met Anna een dagje naar Benidorm toe geweest.

Samen vertrokken we vanuit ons appartement om half 10, omdat we de bus van kwart over 10 wilde nemen. Eenmaal aangekomen hebben we op het busstation een kaartje gekocht. De bus kwam uiteindelijk om half 11 aan, maar had toen pech. Dus moesten we nog eens 25 minuten wachten. In de tussentijd hadden we allebei nog eens goed gekeken op ons kaartje, toen kwamen we er dus achter dat er bij ons allebei verschillende opstap plaatsten stond. Dus was onze bus al lang vertrokken. Toen zijn we snel naar binnen gelopen om te vragen voor een nieuw kaartje. Het was een erg lange rij en we zagen dat de volgende bus om 11 uur zou vertrekken, dat was dus al over 4 minuten. We hadden de gok gewacht en zijn toen naar die andere opstap plaats gerend. Hij had onze kaartjes al door gescheurd maar toen Zach hij dat er een andere tijd opstond. Dus wij wilde uitleggen dat het niet klopte. Uiteindelijk konden we toch met de bus mee en kwamen we om 11.45 aan.

we zijn toen naar balcon del Mediterráneo toe gelopen en onderweg hebben we nog snoep gekocht, bleek uiteindelijk voor een beetje snoep 10 euro te moeten betalen😱 we hebben veel foto’s gemaakt en zijn hierna lekker wat gaan eten. We wilde hierna graag de bus nemen naar la Vila joiosa, maar iedereen stuurde ons de verkeerde kant op, dus zijn we uiteindelijk naar een Nederlandse supermarkt gegaan om lekker dingen te halen. Rond 4 uur hadden we de bus terug genomen en waren rond 5 uur weer heerlijk thuis!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes,

Nicole😘

1. Els:
    21 juni 2019
    Hoi Nicole wat heb jij een mooie tijd in Spanje☀️Veel gezien veel leuke dingen gedaan en de Spanjaarden leren kennen Petje af hoor Ik denk dat je iedereen ontzettend gaat missen en de mensen gaan jouw missen hun lieve zuster gaat weer terug naar huis nog een hele fijne week en tot ziens😘