Tarbarca 7 juni

15 juni 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

7 juni zijn wij met de hele groep van alicante naar het eilandje tabarca geweest.

We hadden met zijn alle afgesproken om half 11 en namen de boot van 11 uur. Het was ongeveer 3 kwartier varen met de boot naar het eiland toe. Eenmaal aangekomen zijn we eerst lekker op het terras wat gaan drinken en zijn hierna over het eiland gaan lopen. We hebben een lekker plekje uitgekozen om te gaan snorkelen en te zwemmen. Hier hebben we heerlijk gelegen tot 14.00 uur. We zijn hierna weer terug gelopen en ik ben met een aantal anderen op het strand gebleven, terwijl de rest het eiland verder is gaan verkennen.

Rond 5 uur vertrok de boot weer terug en kwamen we rond 6 uur weer terug op alicante. Hierna zijn we terug naar het appartement gegaan en zijn heerlijk gaan douche. Rond 8 uur hadden we afgesproken om met zijn alle te gaan eten. Ook samen met Laura, haar man en haar zoon (Laura heeft voor ons de stage geregeld en het appartement) en hebben we  als bedankje voor alle goede zorgen het eten voor hun betaald en ook vast als afscheidscadeau.

Het was een super geslaagde dag en het was super gezellig!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes,