Stage week 6

6 juni 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

deze week heb ik 3 avonddiensten gehad en zal jullie hiervan de hoogte punten vertellen.

Maandag 3 juni: ik heb een avonddienst met Anna. Samen staan we samen op de pg kant. We zijn weer begonnen met de wc ronde en hebben hierna de mensen aan tafel gezet voor het eten. Mensen hierna geholpen met eten geven. Verder veel gelachen samen met de cliënten en met Anna. Na het avondeten de cliënten alleen op bed gelegd en rond 21 uur waren we weer klaar.

Dinsdag 4 juni: deze avond een avonddienst samen met Anna en Louka. Louka liep deze avond met de verpleegkundige mee ik stond op pg en Anna stond op somatiek. Verder was deze avond niet heel anders dan de avond ervoor. De avond vloog voorbij en ik heb weer fijn gewerkt!

Woensdag 5 juni: vandaag had ik een avonddienst samen met Louka. Ik liep deze avond met de verpleegkundige ester mee. Zei werkte vandaag hier voor de laatste keer, wat wel erg jammer is. Ester kan namelijk heel goed Engels, omdat zei 2 jaar in Engeland heeft gewoond en daardoor ook wist hoe ze in Engeland werkte. Zei wilde graag dingen verbeteren en deed hier ook veel voor, wat natuurlijk super fijn is voor de cliënten en voor ons. Ik heb weer medicijnen mogen uitzetten, uitdelen, ogen gedruppeld, morfine pleisters mogen plakken, en glucose mogen prikken. Rond 20.00 uur ben ik beneden gaan helpen met de zorg en heb ik weer wat mensen alleen naar bed geholpen. Dit was mijn werk week!

bedankt voor het lezen!

groetjes,