El palmeral en El Barrio de Santa Cruz

30 april 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

vandaag was ik een heerlijk dagje vrij. Rond half 10 had ik mijn wekker staan, omdat ik vandaag samen met Anna had afgesproken om rond 11 uur naar El palmeral toe te gaan. Eerst lekker ontbeten en toen mezelf omgekleed om richting het palmbomen park toe te gaan. Hiervoor moest we de bus naar het vliegveld hebben en rond 11.30 uur kwamen wij aan bij het palmbomen park. Tot mijn verbazing was dit toch behoorlijk groot en lag het er ook onwijs mooi bij! We zijn heel het parkje door gelopen en hebben ook heel wat foto’s gemaakt😊 rond een uur of 12.30 zijn wij weer gegaan en terug gelopen naar de bus. Wij dachten dat we hiervoor de zelfde bus moesten hebben maar moesten uiteindelijk een hele ander bus pakken. Dus zijn we weer de andere kant opgelopen en hadden zo rond 13.00 de bus terug naar huis. We zijn eerst nog naar de supermarkt geweest voor wat boodschappen en zijn daarna terug naar het appartement gegaan.

Later in de middag zijn we naar El Barrio de Santa Cruz gegaan, waar je onwijs mooie gekleurde huisjes hebt hier hebben we ook weer wat foto’s gemaakt. Hierna hebben we ergens wat gedronken en zijn terug naar huis toe gelopen. We hebben toen het appartement schoon gemaakt met de andere huisgenoten. 2 andere huisgenoten hadden een avond dienst en 1 huisgenoot had haar ouders op bezoek. Dus savonds hadden Anna en ik samen thuis wat gegeten en een film gekeken. Ook hadden we ons eten vast gemaakt voor onze dagdienst morgen. Hierna hebben we nog wat gekeken op tv en verder zijn we de avond rustig door gekomen!

Groetjes,

Nicole😘

1. Els:
    1 mei 2019
    Hoi Nicole wat een mooie foto”s het lijkt wel vakantie zo mooi dat is nog eens genieten op een vrije dag☀️En wat fijn dat het goed gaat op je stage. Veel groetjes.