Avonddienst 21 mei

21 mei 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

ik heb vandaag weer een avonddienst er op zitten en zal jullie kort vertellen, over deze dag. Dinsdag 21 mei, avonddienst:

Vandaag heb ik samen met Hannah en Dion een avonddienst en vertrekken wij rond 13.45 naar de bus. Rond 14.20 komen wij aan op stage en hebben dan tot 15.00 niks te doen. Ik stond samen met Hannah, Loli en Aneta (2 collega’s) op de pg kant en dion stond op de somatiek kant. Ook vandaag beginnen wij gelijk met de wc ronden. Rond 4 uur heb ik de cliënten weer geholpen met eten geven. Hierna heb ik mee opgeruimd. Toen heb ik samen met de cliënten wat gepraat en gezellig samen gezeten en veel geknuffeld en kusjes gegeven en mogen ontvangen. Ik heb bij sommige cliënten de nagels geknipt en ook colonia (parfum) opgedaan en de haren gekamd. Ook is er een hele lieve mevrouw, die best vak hard op praat en verder niet echt wat uit haar zelf zegt tegen je of iets. Nu spreekt ze mij vaak als eerst aan met hola en geeft ze mij veel kusjes, dit doet ze eigenlijk ook niet bij iemand anders. Dus dat vindt ik ook erg leuk. Ook heeft ze de hele avond door mijn naam genoemd, omdat ik mijn naam kaartje aan haar liet zien😂

Hierna was het alweer tijd voor het avondeten. Ook heb ik weer geholpen met het eten geven. Dit was verder niks bijzonders. Hierna rond half 8 waren we klaar en worden de eerste mensen al naar bed gebracht. Verder heb ik ook vanavond veel mensen alleen in bed gelegd wat ik zelf heel fijn vindt. Ik heb fijn gewerkt deze avond!

Rond 9 uur waren wij klaar en zijn toen naar de bus halte gelopen en waren rond half 10 weer thuis.

1. Els:
    23 mei 2019
    Hoi Nicole wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en je goed met de bewoners op kunt schieten wij hadden vandaag teamoverleg was weer veel besproken ik heb nu vakantie😎groetjes van mij.