3e week stage

19 mei 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal,

vandaag zal ik jullie kort wat vertellen over mijn 3e week stage:

Ik heb deze week 3 dagdiensten gehad en 1 avonddienst.

Verder heb ik deze week niet heel veel anders mee gemaakt als de 2 weken hiervoor.

Ik heb ook deze week weer een aantal cliënten zelf verzorgd en in bed gelegd. Ook heb ik weer geholpen met het eten geven van cliënten.

Ik heb ook weer van veel cliënten kusjes en knuffels mogen ontvangen en wat gedanst en grapjes uit gehaald samen met de cliënten.

Zaterdag overdag heb ik voor het eerst met de verpleegkundige mee mogen lopen. Dit was erg leuk en heb al het een en andere mogen zien. De verpleegkundige start op zaterdag pas om 8.30 en werkt tot 13.30. Ik heb mee gekeken met de wondzorg, heb medicatie mogen geven, morfine pleisters mogen plakken en heb medicatie mogen uitzetten. Het uitzetten van de medicatie doen ze hier gelijk voor 1 hele week. Dit was op het begin best wel even lastig. Ook omdat dit natuurlijk allemaal in het Spaans staat, dus moest ik dit wel even goed op mijn gemak doen omdat ik hier anders misschien foute mee kon maken. Ik heb ook gewoon als ik iets niet wist, dit dan na gevragen zodat het zeker goed zou zijn.

Verder heb ik deze week niet heel veel anders mee gemaakt. Het was verder weer een leuke week stage en heb weer het een en ander gezien!

Bedankt allemaal weer voor het lezen!

groetjes,

Nicole😘