Weekend met mama, papa en maud

29 mei 2019 - Alicante, Spanje

Hallo allemaal

afgelopen weekend zijn mijn ouders en zus een weekendje langs geweest, ik zal jullie hier kort wat over vertellen.

vrijdag 24 mei:

rond 12 uur ben ik vertrokken naar het vliegveld om 12.40 kwamen mijn ouders en zus aan op het vliegveld. Het was weer heel fijn om mijn ouders en zus te zien en ook een beetje emotioneel. Nadat ze aankwamen zijn we met zijn alle eerst naar mijn appartement geweest, omdat we pas om 3 uur het andere appartement in konden. We hebben de koffers achtergelaten en zijn naar het appartement toe gelopen. Eenmaal aangekomen was de huurder niet thuis, achteraf was er iets tussen gekomen waardoor we pas later het appartement in konden. We zijn naar een heerlijke Italiaan geweest en hebben daar wat geluncht. Hierna zijn we de koffers op gaan halen en naar het appartement toe gelopen. Het was een heel mooi appartement en heerlijk voor die 4 dagen. in de avond zijn we naar plaza mar 2 toe gegaan en hebben daar wat geshopt en gegeten. Hierna zijn we naar huis gegaan en zijn gaan slapen.

Zaterdag 25 mei:

we hebben heerlijk wat uitgeslapen en papa heeft heerlijke stokbroodjes gehaald. Rond 12 uur zijn we naar de winkelstraat gegaan en hebben daar wat rondgelopen en geshopt. Hierna zijn we naar een andere Italiaan gegaan en hebben daar pasta gegeten. Rond 14 uur hebben we de bus genomen naar El palmeral en hebben daar wat rond gelopen en foto’s gemaakt😊 hierna zijn we terug gegaan en hebben nog heerlijk wat gedronken bij Starbucks. Rond 5 voor 8 zijn we aangelopen naar el garagje bar en hebben daar heerlijke tapas gegeten! Rond half 10 waren we weer terug gelopen naar het appartement en zijn toen heerlijk gaan slapen.

Zondag 26 mei:

ook vandaag heeft papa weer stokbrood gehaald en zijn we rond 10 uur naar santa Cruz toe gelopen. Hier hebben we ook nog wat foto’s gemaakt en zijn papa en maud de berg opgelopen. Mama en ik hadden een heerlijk terrasje gepakt met het zonnetje erbij. Rond half 1 waren papa en maud terug en hebben nog wat gedronken daar. Hierna zijn we weer naar de zelfde Italiaan gegaan als de eerste dag en hebben daar weer lekker gegeten. Toen zijn we smiddags even op bed gaan liggen en zijn toen vast wat spullen terug gaan brengen naar mijn appartement. Hierna zijn we in de avond weer naar el garagje bar gegaan, omdat dit goed was bevallen. Papa mama en maud zijn met mij mee terug gelopen naar mijn appartement en hebben hier alvast afscheid genomen. Omdat ze maandag heel vroeg zouden vertrekken. Het waren super gezellige dagen en heb er erg van genoten❤️❤️